torsdag 16 oktober 2008

Idioter!!!

Jag har satt ut vår gamla vagn på blocket och så var det en tjej som ringde. Hon bestämde att hon skulle komma kl 18. kl blev 18.30 men hon dök inte upp. Jag blev förbannad och ringde upp henne och frågade om hon skulle ha vagnen eller ej.
Då svarade puckot -Jaha skulle vi komma till er??
Jag -Ja vagnen är ju här???!!!
Puckot- Jaha det är min kompis som ska ha den... Jag ringer dig om 5 min.

Efter 5 min...

Puckot- Ja hej kan dom komma kl 21 istället?
Jag - Ja men då måste dom komma då. För vi har barn som ska sova och bla bla bla.......bla
Puckot- Ja ok kl 21.

Kl 2018

Pucko nr 2- Hej min man är på jobb och kan inte komma förren kl 23
Jag- ???! det är försent!
Pucko nr 2- Vänta du får prata med min kompis...
Pucko nr 3- Hej kan hennes man komma kl 23?
Jag- Nej det är för sent!!
Pucko nr 3- Ok vi kommer imorgon.
Jag- Nej vi är inte hemma då. Som jag har sagt förut.
Pucko nr 3 - Ok vi kommer på lördag.
Jag- Nej vi är inte hemma på hela helgen. Som jag har sagt förut. Då får det bli på måndag om vagnen finns kvar.
Pucko nr 3- Aha...klick...

Är detta dolda kameran?

VA FAN!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Haha läste ditt inlägg och blev så inspirerad att jag skrev ett eget inlägg om barnvagnsförsäljning (vilket långt och jobbigt ord att skriva)

    //Pappa

    SvaraRadera
  2. Många idioter finns det, det blir man ju inte alltför sällan påmind om ...

    SvaraRadera