onsdag 2 september 2009

Bra jäkla tokigt

Ja arbetsintervjun som jag skulle på idag blev inställd?!
Helt jäkla otroligt.
Han som jag skulle på intevju hos ringde i går och sa att den inte blev av pga att han skulle sluta med omedelbar verkan.
Jag var ju tvungen till att fråga honom varför (man vill ju veta varför folk måste sluta med omedelbar verkan...)
Han sa att han skulle börja jobba hos en konkurrent så därför var han tvungen till att gå samma dag... Men han skulle lämna över mina uppgifter till den som skulle överta hans jobb.
Efter att jag sammlat mina tankar om vad som hade hänt så ringde jag upp honom igen och fråga om jag inte kunde få dennes nummer. Då svarade han bara att han skulle be henne ringa så fort hon kom in på kontoret. Hon har inte ringt ännu...( jag vet vem det är så jag ringde till henne men hon var inte anträffbar...)

Så nu har jag fasiken bestämt mig! Jag får ta detta året som personligassistet. Fixa mitt körkort och jag har ringt till komvux och ska läsa upp mitt betyg och sen ska jag söka in på förskollärarutbildningen! och bli lite vuxen!!





2 kommentarer:

  1. Åh vilken skit då! Hoppas att det löser bra ändå. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att komma till ett beslut och sen köra på det. Heja heja! Men riktigt dålig stil från den där potentielle arbetsgivaren. Hoppas allt är bra annars? Hur går det med körning? Några tips? Jag har inte börjat än, måste spara ihop igen ... fick leva på besparingarna ett tag. Kram kram

    SvaraRadera