tisdag 8 september 2009

Fortbildning och fotografering

Kl 06.00 laga mannagrynsgröt
Kl 06.15 äta
Kl 06.45 duscha och klä Jack
Kl 07.00 duscha och klä Dharma
Kl 07.15 duscha och klä mig själv
Kl 07.28 kamma alla, leta skor
Kl 07.29 leta skor igen. Någon tog av sig dom och la dom i sängen
Kl 07.30 alla färdiga GÅ

Möter upp Ida som ska köra oss till kursen. Hon har inga barn. Försenad 10 min och äter macka, pratar i mobil, kammar sig och kör bil samtidigt...

Va fan gjorde jag innan jag hade barn när det tog 1,5 timme varje dag att göra sig iordning...jag åt inte ens frulle då?!

Eller, det har ju funnits morgnar nu då jag har olika strumpor och inte ens hunnit hälla mjölk i kaffet utan druckit det svart pga tidsbrist...





1 kommentar:

  1. Fick en kommentar av en av småbarnen (läs under 20år) idag. "Fy vad du måste ha ont om tid nu när du har barn"

    Snarare att man blir effektiv som fan. Gick alltid upp två timmar innan jag skulle iväg innan vi fick Selma. Knappt jag hade tid att äta frukost, KANSKE duscha och sitta vid datorn (ett måste)

    //Pappan

    SvaraRadera