fredag 16 oktober 2009

Att helgen kan kännas så magisk

Nu är det äntligen helg! Och alla i familjen ska ha helg (ja Richard har ju beredskap men detta är den näsmsta vi kommer en helg tillsammans i alla fall)

Jag har övningskört idag och det är verkligen skit kul! Jag var uppe i hela 90 km/h! Wrooom!
Så jäkla läskigt! Man har lika mycket handsvett som en femteklassare på skoldisco.
Nu ska jag städa lite i köket så att det blir mysigt för min arbetande man när han kommer hem.
Jag har ju blivit lite som svenska hemmafruar. Förutom den feta villan och alla stålar. Ja jag passar ju mina egna barn också men...annars så är jag lite som Anna Anka. Fast inte lika puckad...och väger ca 30 kg mer också...och är brunette...hmmm eller inte alls faktiskt... Jag jobbar ju lite...

Ja i alla fall! Trevlig helg alla!




2 kommentarer:

  1. Oj oj oj oj så fort, tänk hela 90 km/h!! Jag är så stolt över dig!!
    Puss o kram
    Rebecca

    SvaraRadera
  2. För övrigt tycker jag att det är bekymmersamt, och djupt orättvist, att du jämför dig själv med Anna Gås. Det är ju förrexten snart Mårten :-)

    Ulf

    SvaraRadera