torsdag 24 december 2009

Julafton


Vi kom hem från min syster för en liten stund sedan och vi har haft en jätte mysig julafton.
Extra roligt var att träffa mina båda systrar. Det var jätte länge sedan. Det blev kanske inte så mycket kvalitetstid tillsammans med tanke på att julafton hos oss är en ganska galen, högljudd och tokig dag.
Tänk er fem små galna barn höga på socker och med hög förväntning inför att tomten ska komma med presenter!

Som alltid var det jätte roligt att fira julen hos min syster. Hon är nästan lite magisk faktiskt.

Nu ska jag faktiskt knoppa in snart. Jag ska jobba i morgon. Fast först ska jag slö surfa lite!

Jag glömde kameran men hade tagit bilder innan vi åkte. Nu när jag kollade igenom dom så var det inte en enda som blev bra. Denna var den bästa... Dharma gjorde bara en massa grimaser.

Nappis och slips?! Mja inte så tufft kanske.





1 kommentar:

  1. Simsalabim :D *trollar med min magi* :D
    Blir rörd o glad av fina ord *rodnar*

    Gillar massor att ha er här. Barnen är pärlor!

    kram på er

    SvaraRadera