lördag 26 september 2009

Jobb i natt då

Jag börjar jobba kl 21 i kväll och ska jobba tills 07 i morgon bitti. Men det känns bättre att jobba så än 14-21 fredag, lördag och söndag. Mina tider har ändrats och jag har fått gå ner i tid så nu har jag bara 53%. Inte mycket att hurra för men men.
Vi har i alla fall en massa tid över till varandra. Det känns jätte bra. Idag så var vi i Lund en sväng till min mormor och morfar. Det kändes jätte bra. Dom båda är lite krassliga så det är skönt att kolla så dom är ok.

Nu ska jag och Dharma spela lite PS3 innan jag ska iväg.

Imorgon så åker vi nog en sväng till mamma. Det var ett tag sedan. Plus att hon kanske kan tänkas passa barnen en stund så att jag kan få övningsköra lite med Richard.
Fasiken vad svårt det är att köra bil. Hur fan lyckas alla så lätt?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar