måndag 12 oktober 2009

Kjell kriminell??

Jag har varit på körskolan idag och haft en riktigt bra körning! *applåder för mig själv*
Jag har faktiskt kört en fuling och inte sagt till dagis att jag kör när jag har barnen på förskolan. Men saken hör ju till den att vi betalar heltid och barnen är där ca 25%... Men så idag så när jag var ute och körde (nästan över) så träffar jag ju såklart hela förskolan som är ute på promenad.
Ok vad gör man??
Nr 1 Det blir svårt att ha med mig barnen på körlektionen...Svårt att planetra idén för körläraren... Plus att HallÅÅÅÅÅ???!!
Nr 2 Vi betalar ju faktiskt heltid på dagis...
Nr 3 Ska jag verkligen ringa och fråga om det är ok med förskolechefen...får jag ett nej så är det ju kört *mapfh* (eller då är det ju inte kört...)
Nr 4 JAg har skit svårt för att ljuga...jag har ju inte ljugit utan bara inte riktigt nuddat på ämnet att jag håller på att ta körtort. Alltså det är ju faktiskt ingen som har frågat! Men det lär dom ju göra nu då då...

Argh! Ja jag får smälta detta lite nu först då...
Kom gärna med tips!

Plus att jag har ju ingen lunch när jag jobbar, annars så hade jag ju kunnat köra på lunchen...*greppar alla strån*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar